Jak odzyskać hasło do logowania do iPKO?
Odzyskanie hasła do logowania do serwisu iPKO stało się jeszcze łatwiejsze. Wystarczy zastosować prostą procedurę podania danych. 2020-07-07Dzięki nowej opcji hasło do iPKO można odzyskać samodzielnie, bez konieczności kontaktowania się z infolinią PKO Banku Polskiego, jak miało to miejsce do tej pory. Wystarczy wejść na stronę logowania do serwisu i kliknąć Pomoc w logowaniu > Odzyskaj hasło, po czym podać login oraz numer telefonu. Następnie wpisuje się swój numer klienta lub login i numer telefonu komórkowego, na który wysyłane jest hasło tymczasowe. Przez cały proces prowadzą proste komunikaty. W efekcie dostęp do iPKO staje się ponownie możliwy.
Samodzielny proces zapewnia stały dostęp do bankowości elektronicznej, co w czasie wciąż trwającej epidemii koronawirusa jest szczególnie istotne.
Funkcja samodzielnego odzyskiwania hasła to tylko jedna z wielu nowości w iPKO, które ostatnio przeszło wiele zmian. Odświeżona została strona startowa, która pozwala na jeszcze szybsze dotarcie do najczęściej poszukiwanych funkcji – przelewu krajowego, przelewu do odbiorcy zdefiniowanego, do e-Urzędu czy aktualizacji danych osobowych. Przeprojektowana i uproszczona została również nawigacja serwisu – w łatwy sposób można dotrzeć do informacji o swoich produktach (wszystkie znajdą się w zakładce „Moje produkty”) czy oferty banku.
Wraz ze startem nowej odsłony iPKO zmodyfikowano funkcje serwisu dostępne na smartfonach. Użytkownik nie może już wybierać między pełną i mobilną wersją – iPKO lajt zostało wyłączone. Logując się z przeglądarki na telefonie można korzystać ze wszystkich funkcji serwisu, które dotąd nie były dostępne w iPKO lajt (przelewy, zlecenia stałe, zmiana limitów na koncie itp.).
Na kanale YouTube i w mediach społecznościowych Banku dostępne są filmy instruktażowe z wybranymi funkcjami iPKO.
Marek Patrocki