Jeszcze wygodniejszy serwis iPKO
Serwis internetowy iPKO PKO Banku Polskiego zapewni jeszcze prostszy i wygodniejszy dostęp do banku bez względu na rodzaj urządzenia, z jakiego korzystają. To efekt zmian w wyglądzie i funkcjonalności m.in. strony startowej oraz menu, dzięki czemu łatwiej i szybciej będzie można wykonać najważniejsze operacje oraz zapoznać się z najistotniejszymi informacjami o własnych finansach. 2020-06-04Nowa wersja serwisu powstała przede wszystkim jako odpowiedź na potrzebę wygodnego bankowania na wszystkich urządzeniach mobilnych: telefonach, tabletach i laptopach. Dlatego zmiany w iPKO są w dużej mierze spójne z rozwiązaniami znanymi z aplikacji IKO, dzięki czemu używając serwisu i aplikacji ma się podobne doświadczenia, co ułatwia korzystanie z nich.
Zmiany polegające na dostosowaniu iPKO do urządzeń o różnej wielkości ekranów są wprowadzane systematycznie od kilku miesięcy. Tym razem odświeżona została strona startowa serwisu. Pozwoli to jeszcze szybciej dotrzeć do najczęściej poszukiwanych funkcji – przelewu krajowego, przelewu do odbiorcy zdefiniowanego, do e-Urzędu czy aktualizacji danych osobowych. Oprócz tego, przeprojektowana i uproszczona została nawigacja serwisu – tak w łatwy sposób będzie można było dotrzeć do informacji o swoich produktach (wszystkie znajdą się w zakładce „Moje produkty”) czy oferty Banku.
Uruchomienie nowej odsłony iPKO oznacza jednocześnie, że na telefonie komórkowym nie ma już wyboru pomiędzy pełną i mobilną wersją serwisu – iPKO lajt zostało wyłączone. Logując się z przeglądarki na telefonie komórkowym można korzystać ze wszystkich funkcji serwisu, które dotąd nie były dostępne w iPKO lajt (np.: przelewy, zlecenia stałe czy zmiana limitów na koncie).
Na kanale YouTube i w mediach społecznościowych PKO Banku Polskiego pojawią się filmy instruktażowe z wybranymi funkcjami w iPKO.