Nowa odsłona iPKO już dostępna

26 czerwca PKO Bank Polski udostępnił nową odsłonę serwisu bankowości internetowej. Zmieniła się strona startowa i nawigacja. Ponadto, od teraz jeszcze wygodniej bankujesz w iPKO na każdym urządzeniu – zarówno stacjonarnym, jak i mobilnym, bo najczęściej używane usługi dostosowują się do rozmiaru ekranu komputera, tabletu i telefonu.
około min czytania
 

Co nowego?

Nowa strona startowa i nowa nawigacja w nowej szacie graficznej. Tak w skrócie prezentuje się iPKO. Teraz znacznie łatwiej dotrzesz do jego najważniejszych informacji i funkcji. Przede wszystkich posiadane konta zobaczysz jedno pod drugim (jeżeli korzystasz z komputera) lub obok siebie z możliwością przesuwania palcem (gdy korzystasz z telefonu komórkowego).

Przy każdym z kont dostępne są przyciski „Historia” i „Przelew”, które ułatwią Ci wykonanie najważniejszych czynności. Oprócz tego na stronie startowej, pod informacjami o koncie, znajdziesz skróconą historię konta. Łatwo i szybko sprawdzisz operacje zrealizowane, oczekujące, a także odrzucone i anulowane.

Na stronie startowej znajdziesz też podsumowanie Twoich finansów i szybko złożysz wniosek o produkty, których potrzebujesz. Wprowadzono także ikony z popularnymi produktami, usługami i funkcjami (m.in. dostępem do e-Urzędu, Kantoru, aktualizacji danych osobowych czy przelewu do odbiorcy zdefiniowanego).

ipko_ekran_800.jpg

Nowa odsłona serwisu iPKO zastąpiła iPKO lajt, okrojoną wersję serwisu iPKO, z której można było korzystać na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu zyskujesz dostęp do wielu funkcji, które nie były wcześniej dostępne.

Od teraz najpopularniejsze czynności wykonasz wygodnie na każdym urządzeniu – komputerze, laptopie, tablecie i telefonie. Serwis automatycznie dostosuje się do rozmiaru ekranu i pozwoli Ci na łatwe nawigowanie, przeglądanie informacji na stronie startowej, wykonywanie wszystkich rodzajów przelewów i zleceń stałych oraz sprawdzanie historii czy szczegółów konta.

Co jeszcze?

Wprowadzone zmiany są odpowiedzią na potrzeby klientów i były projektowane oraz testowane z ich udziałem. Dzięki temu korzystanie z bankowości cyfrowej staje się prostsze, a to nie koniec ułatwień, bo bank dalej będzie pracować nad doskonaleniem serwisu przede wszystkim funkcji, z których klienci korzystają najchętniej i najczęściej. Z czasem wygląd całego serwisu zostanie dostosowany do nowego, wygodnego układu dostosowującego się do rozmiaru ekranu.

ipko_telefon_800.jpg

Paweł Dec
ekspert w PKO Banku Polskim