Kibicuj z PKO Kontem Za Zero
Od 21 września każdy, kto założy Konto Za Zero w PKO Banku Polskim, może otrzymać voucher o wartości 300 zł gwarantujący półroczny dostęp do kanałów sportowych lub filmowych w ramach serwisu CANAL+ telewizji przez internet. To wspólna akcja PKO Banku Polskiego – tytularnego sponsora piłkarskiej Ekstraklasy i oficjalnego partnera telewizyjnego najpopularniejszej ligi sportowej w kraju. 2020-09-22– Nie można mówić o skutecznym rozwoju rozgrywek piłkarskich bez odpowiedniej synergii między sponsorem ligi a jej głównym telewizyjnym nadawcą. Od samego początku wejścia we współpracę i przejęcia mecenatu nad krajowymi rozgrywkami piłkarskimi PKO Bank Polski stawia sobie za cel promowanie młodzieżowych talentów, łączenie środowisk kibiców, przybliżanie ich do piłkarskich emocji, a także zachęcenie do wspierania klubów swoimi zwykłymi codziennymi transakcjami. Dzięki PKO Bank Polski jest to możliwe. Po uruchomieniu Programu Partnerskiego teraz inicjujemy kampanię „Kibicuj z PKO Kontem za Zero”, w której udział może wziąć każdy kibic, jeśli założy konto w PKO Banku Polskim. Aż 1 000 szczęśliwców dzięki temu może zyskać dostęp do niezwykle bogatej oferty CANAL+ telewizji przez internet. Założenie konta i wybranie odpowiedniego wizerunku karty debetowej łączy się z przekazaniem wsparcia finansowego danemu klubowi – mówi Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Bank Polski
„Kibicuj z PKO Kontem Za Zero” jest kampanią internetową. By wziąć w niej udział, trzeba otworzyć Konto za Zero z kartą debetową na stronie: www.pkobp.pl/ekstraklasa_kzz. Aby otrzymać nagrodę wystarczy wykonać w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy trzy transakcje bezgotówkowe. Łączna pula nagród wynosi 1000 voucherów. Może zostać ona zwiększona w trakcie trwania kampanii.
Nagroda umożliwia skorzystanie także z innych promocji w ramach serwisu CANAL+ telewizja przez internet, w tym 30 dni bezpłatnego dostępu do serwisu dla nowych użytkowników tej usługi. W pakiecie sport są dostępne m.in. transmisje wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, a także spotkania ligi angielskiej, niemieckiej, hiszpańskiej, najwyższej klasy zawody żużlowe oraz mecze NBA, zaś w filmowej bogata kolekcja filmów oraz olbrzymia biblioteka treści na żądanie.
Cieszymy się, że przy okazji współpracy z Ekstraklasą możemy rozwijać wartościowe partnerstwa z innymi firmami wspierając ligowe rozgrywki. Przykładem takiej kooperacji jest nasza współpraca z PKO Bankiem Polskim będącym Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy i jednocześnie sponsorem tytularnym rozgrywek. Wierzymy, że efekty tego partnerstwa już wkrótce zostaną pozytywnie ocenione przez wszystkich kibiców rodzimej piłki a jednocześnie przyczynią się do zwiększenia oglądalności meczów polskiej Ekstraklasy – podkreśla Rafał Dmowski, Dyrektor ds. Komunikacji Klienckiej i Sportowej
– Zależy nam bardzo na partnerskiej relacji między podmiotami wspierającymi największą i najpopularniejszą ligę sportową w kraju. Jesteśmy ponadto przekonani, że współpraca między Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy a głównym partnerem telewizyjnym przyniesie obopólne korzyści obu stronom, a przede wszystkim przyczyni się do wzmocnienia i promocji wyjątkowego sportowego produktu jakim jest piłkarska Ekstraklasa. Chcemy dawać kibicom jeszcze więcej możliwości, by czuli się bliżej związani z ich klubami oraz całą ligą – mówi Paweł Placzke, Dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego
Od sezonu 2018/19 PKO Banki Polski zyskał status partnera głównego Ekstraklasy S.A. W ramach podpisanej umowy logotyp największego polskiego banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. Pośród głównych celów wieloletniego projektu sponsorskiego, za jedną z najważniejszych misji uznaje się przede wszystkim pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce.
Aleksandra Kalinowska
Komunikacja w mediach społecznościowych
PKO Bank Polski