Nowy PKO supermakler już dostępny!

Od dziś klienci Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego mogą korzystać z nowego serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. W najbliższych miesiącach planowana jest jego integracja z serwisem iPKO oraz aplikacją IKO.
około min czytania

Od dziś składanie zleceń i wyszukiwanie instrumentów są jeszcze łatwiejsze. Inwestorzy mogą także korzystać z dodatkowych funkcji, np. wykresów zintegrowanych z analizą techniczną i czytelnego sposobu prezentowania informacji o nadchodzących dywidendach z posiadanych na rachunku spółek. Serwis został przygotowany w technologii RWD, czyli niezależnie od wielkości ekranu PKO supermakler dostosuje się do komputera lub tabletu klienta.

Cieszymy się, że możemy udostępnić naszym klientom nowoczesny serwis PKO supermakler i nową aplikację mobilną. Robimy technologiczny krok naprzód. Oddajemy inwestorom zaawansowane narzędzie, które planujemy integrować z serwisami PKO Banku Polskiego i aplikacją mobilną IKO. Dzięki temu zarządzanie finansami z jednego miejsca będzie jeszcze łatwiejsze, a klienci będą mogli składać zlecenia giełdowe również w iPKO czy IKO – mówi Grzegorz Zawada, dyrektor Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego. 

image_processing20210602-23683-1ih918z (1).jpgW najbliższych miesiącach w serwisie supermakler klienci otrzymają m.in.: dostęp do prognoz wysokości podatku PIT, powiadomień push, SMS oraz e-mail o zdarzeniach na rachunku i będą mogli przejść do serwisu transakcyjnego detalicznych Obligacji skarbowych bez dodatkowego logowania. Udostępniony zostanie również serwis informacyjny Biura Maklerskiego z analizami rynkowymi oraz Portfelami modelowymi przygotowywanymi w ramach usługi Doradztwa inwestycyjnego.

Wszystkie nowości zostaną
wdrożone do końca I kwartału 2022 roku.

 Dotychczasowe serwisy supermakler, aplikacja mobilna, tabletowa oraz ePromak Professional będą działać jeszcze przez kilka kolejnych miesięcy.