Nowoczesny senior – wygoda i technologia
Dzień Babci i Dziadka to doskonała okazja, by pomyśleć nie tylko o tradycyjnych prezentach, które pozwolą naszym dziadkom poczuć, że są kochani, ale i o tych, które pomogą im zarządzać finansami. A konto z aplikacją IKO może być początkiem nowoczesnego bankowania. Dziadkowie mają wiele supermocy. Z pomocą młodszych mogą zdobyć kolejną – cyberspryt. 2025-01-21
Dzisiejsze technologie niesamowicie ułatwiają zarządzanie finansami. Chyba większość z nas nie wyobraża sobie codziennych transakcji bez pomocy aplikacji czy karty w telefonie. Na święto swoich dziadków daj im tę samą łatwość bankowania! PKO Bank Polski oferuje konto osobiste z aplikacją IKO.
Aplikacja IKO
Nasi dziadkowie to nie technologiczne dinozaury, a korzystanie z aplikacji w telefonie wcale nie wykracza poza ich kompetencje. Wręcz przeciwnie, wiele nowoczesnych babć i wielu dziadków już używa swoich smartfonów nie tylko do rozmów, ale również do zarządzania finansami czy sprawdzania stanu swojego konta w kilka sekund. Jeśli jeszcze tego nie robią, to dlatego, że nikt nie podsunął im dobrego rozwiązania!
Otwarcie konta z IKO może być doskonałym sposobem na zachętę, aby zaczęli korzystać z nowoczesnych technologii, które znacznie ułatwią im codzienne życie, dadzą większe poczucie niezależności, a Ty w końcu na urodziny zamiast koperty dostaniesz BLIK-a na telefon.
Cyberspryt
Dziadkowie mają wiele supermocy, ale tylko z Waszą pomocą zdobędą kolejną – cyberspryt. Odwdzięczcie się za troskę i zadbajcie o ich edukację na temat cyberbezpieczeństwa.
Porozmawiajcie o tym, że:
- nie można udostępniać wrażliwych danych przez telefon ani w sieci (login, pesel, dane karty płatniczej itp.),
- hasła są jak babcine przepisy, nie można podawać ich nikomu. Powinny być skomplikowane i składać się z małych oraz wielkich liter, cyfr i znaków specjalnych,
- nie można klikać w nieznane linki oraz pliki ani instalować żadnych dodatkowych, niezaufanych aplikacji,
- heavy_check_mark pracownika banku trzeba weryfikować w aplikacji IKO. Podczas rozmowy należy poprosić o weryfikację jego tożsamości w IKO. W aplikacji pojawi się powiadomienie z danymi pracownika. Jeżeli zgadzają się z tymi, które poda pracownik podczas rozmowy, można ją kontynuować.
Bądźcie dla nich wsparciem. Niech cyberoszuści wiedzą, że dziadkowie to prawdziwe cyfrowe orły!