Doskonała sprzedaż pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych
Już ponad 250 tys. pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych kupili klienci PKO Banku Polskiego. Oferta ubezpieczeń OC, Auto Casco, NNW oraz Assistance cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Każdy klient banku może wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję z oferty kilku zakładów ubezpieczeń. 2021-07-12– Ogromnie cieszy nas przekroczenie progu ćwierć miliona sprzedanych pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych. W środowisku niskich stóp procentowych banki starają się budować potencjał do zwiększania dochodów pozaodsetkowych. Jednym z obszarów umożliwiających PKO takie działania są ubezpieczenia. Zmierzamy w kierunku budowy modelu, w którym PKO Bank Polski będzie hurtownią sprzedaży ubezpieczeń – zarówno tych powiązanych z produktami finansowymi, jak i samodzielnych polis ubezpieczeniowych związanych ze zdrowiem, życiem i majątkiem, również komunikacyjnych. Dzięki cyfryzacji, wieloletnie starania banków mające na celu wprowadzenie indywidualnych produktów ubezpieczeń do masowej sprzedaży zaczynają przynosić efekty. We Francji, Hiszpanii a także Włoszech banki stały się wiodącymi ubezpieczycielami na tamtejszych rynkach. Chcemy iść tą drogą i stać się wiodącym operatorem ubezpieczeniowym w Polsce – mówi Jan Emeryk Rościszewski, wiceprezes kierujący pracami zarządu PKO Banku Polskiego
Ubezpieczenie do wyboru
We współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi Benefia, InterRisk, Link4, Proama i Uniqa oraz PKO Ubezpieczenia bank oferuje polisy OC z Zieloną Kartą, AC, NNW i Assistance. Ubezpieczenia OC, AC, NNW i Zielona Karta mają taki sam zakres, niezależnie od towarzystwa ubezpieczeniowego, przy czym AC i NNW oraz Assistance oferowane są w trzech wariantach.
PKO Bank Polski sprzedaje ubezpieczenia pojazdów przy wykorzystaniu porównywarki produktów działającej w trybie on-line. Pozwala ona na przejrzyste zestawienie ofert i wybór przez klienta najkorzystniejszej. Bank daje też możliwość kupienia pakietu, którego polisy OC, AC mogą pochodzić od różnych ubezpieczycieli. Za całość można wygodnie zapłacić jednym przelewem.
Teraz chcemy zdalnie
Klienci PKO Banku Polskiego coraz chętniej korzystają z usług on-line i sukcesywnie zwiększają zakres przeprowadzanych w nich transakcji, w tym kalkulacji i zakupu ubezpieczeń. To bardzo wygodne narzędzie. Popularne nie tylko wśród młodych klientów, choć wiek klienta korzystającego z ubezpieczeń komunikacyjnych w PKO poprzez kanały zdalne jest średnio o 10 lat niższy od klienta preferującego wizyty w placówkach banku.
PKO Bank Polski rozwija ofertę tworząc kompleksowy zestaw ubezpieczeń majątkowych i życiowych dostępnych we wszystkich kanałach: bankowości elektronicznej, serwisie telefonicznym i placówkach. Bank wspólnie z PKO Ubezpieczenia rozwija linię ubezpieczeniową w dwóch obszarach – ubezpieczeń powiązanych z produktami bankowymi, jak również samodzielnych.
W sezonie urlopowym, dużą popularnością cieszą się Moje Podróże24 – ubezpieczenie turystyczne, którego ochrona może się rozpocząć już w dniu jego zakupu. Wiele osób kupuje je w ostatniej chwili w iPKO czy aplikacji IKO. PKO Ubezpieczenia oferuje również szeroką gamę produktów dla klientów PKO Leasing, w tym ubezpieczenie komunikacyjne i mienia.