Jak aktywnie korzystać z iPKO do obsługi konta firmowego?
Do zalet bankowości internetowej nie trzeba już nikogo przekonywać. Serwis bankowy dzięki swoim rozbudowanym funkcjom i możliwościom staje się centrum zarządzania firmą. Jak je lepiej poznać i aktywnie wykorzystywać w swoim przedsiębiorstwie? 2021-09-23PKO Bank Polski daje swoim klientom firmowym możliwość korzystania z pomocy doradcy bezpośrednio w serwisie iPKO. Podczas spotkania pracownik banku pokaże paletę możliwości serwisu. Co ważne, na spotkanie można umówić się poza oddziałem banku, w siedzibie firmy czy innym dogodnym dla klienta miejscu.
Rozpoczynającym działalność gospodarczą bank daje możliwość rejestracji firmy z jednoczesnym otwarciem konta. Wniosek o wpis do CEIDG jest równocześnie także zgłoszeniem do ZUS oraz urzędu skarbowego. Z kolei przedsiębiorców, którzy poszukują finansowania, doradca poprowadzi krok po kroku przez wniosek kredytowy lub aktywację nowych usług. Pokaże, jak otworzyć rachunek walutowy, czy jak zamówić kartę debetową wielowalutową. Wskaże też, gdzie można złożyć dyspozycje, wprowadzić zmiany w produktach, z których klient już korzysta. Wszystkie funkcje, które są dostępne dla klienta w iPKO, będzie widział także doradca – dzięki temu może pomóc klientowi w każdej sprawie.
Takie wsparcie jest całkowicie bezpieczne, ponieważ wszystkie operacje i zlecenia są autoryzowane przez klienta. Dokumenty powstają w formie elektronicznej, bez konieczności drukowania i są dostępne w serwisie iPKO.
Warto skorzystać ze wsparcia doradcy, aby lepiej poznać możliwości serwisu iPKO i cyfrowe udogodnienia, które pomagają zarządzać firmą zdalnie. Systematycznie wprowadzamy kolejne rozwiązania w bankowości elektronicznej w trosce o pozytywne doświadczenia klientów we współpracy z nami. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla firm – mówi Marzena Szczepanik, menedżer ds. produktu w PKO Banku Polskim.