Obsługa firmowych kart debetowych i kredytowych w aplikacji IKO

Nowe możliwości dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego w aplikacji mobilnej IKO – mogą teraz zarządzać podstawowymi funkcjami kart debetowych i kredytowych w aplikacji.
około min czytania
Każdy klient firmowy po wejściu w Moje produkty na profilu firmowym otrzyma informację o możliwości obsługi kart w aplikacji IKO.
Firmowe karty wyświetlane są teraz w IKO w ten sam sposób jak karty klientów indywidualnych. W aplikacji widoczny jest ich wizerunek, historia operacji oraz szczegóły samej karty.
Dostępna lista kart firmowych w IKO jest pokazywana w zależności od uprawnień klientów w firmie. Użytkownicy kart firmowych będą widzieć tylko swoje karty, natomiast osoby z odpowiednimi uprawnieniami właścicielskimi będą widzieć wszystkie karty firmowe.
 
W najnowszej wersji aplikacji IKO klienci firmowi, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia, a także są użytkownikami kart mogą teraz:
  • aktywować kartę,
  • nadać PIN, 
  • zastrzec kartę, 
  • czasowo ją zablokować, 
  • podpiąć konto walutowe pod rachunek w PLN,
  • dostawać powiadomienia o transakcjach na karcie.
 
Dodatkowo użytkownicy kart kredytowych będą mogli w IKO spłacić zadłużenie na karcie.
Wszystkie nowe funkcje w IKO są dostępne na urządzeniach z systemem Android i iOS. Bank będzie poszerzał ich zakres w przyszłych wydaniach aplikacji mobilnej.
PKO Bank Polski nieustannie pracuje nad tym, aby firmy miały dostęp do narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu i mogły zarządzać jak największą liczbą produktów w aplikacji mobilnej IKO.
 
Katarzyna Ewert-Gandzel
Komunikacja oferty bankowości detalicznej,
inwestycyjnej i dla firm