Prezes Zbigniew Jagiełło wręczył złote medale mistrzom Polski

W niedzielę 19 lipca 2020 r. miał miejsce ostatni akord najdłuższego sezonu piłkarskiego w historii krajowych rozgrywek. Sezon 2019/20 mimo perturbacji i zawieszenia z powodu pandemii koronawirusa został dokończony. Finalny efekt obserwowano na stadionie nowego mistrza Polski – Legii Warszawa, gdzie odbyła się ceremonia nagrodzenia najlepszej piłkarskiej drużyny w kraju.
około min czytania

Prezes PKO Banku Polskiego Zbigniew Jagiełło i prezes Ekstraklasy S.A. Marcin Animucki wręczyli piłkarzom mistrza kraju Legii Warszawa trofeum i złote medale. Drugie miejsce w tabeli PKO Bank Polski Ekstraklasy zajął Lech Poznań, a na trzeciej lokacie uplasował się Piast Gliwice. Grono drużyn, które wystąpią w europejskich pucharach, uzupełni zwycięzca piątkowego meczu finałowego Pucharu Polski pomiędzy Lechią Gdańsk a Cracovią.

Jednocześnie podczas ceremonii nastąpiło także uhonorowanie najlepszego młodzieżowca sezonu. Statuetkę Michałowi Karbownikowi wręczył Prezes Zbigniew Jagiełło.

Pierwszy sezon, w którym PKO Bank Polski pełnił rolę sponsora tytularnego, dobiegł końca. Epidemia koronawirusa rzecz jasna spowodowała zawieszenie rozgrywek, ale dzięki naszej wspólnej kooperacji, Ekstraklasy S.A., strony rządowej, a także PKO Banku Polskiego, który pomagał w pracach w trakcie tej przerwy, stworzono warunki umożliwiające dogranie sezonu – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego.

Jednocześnie chcemy podziękować wszystkim, którzy aktywnie brali udział w organizowanych przez nas projektach, jakie były skierowane do kibiców i całego środowiska piłkarskiego. Chcemy łączyć całe społeczności kibicowskie, wiemy doskonale, że jako największy polski bank idealnie pasujemy do największych i najpopularniejszych polskich rozgrywek sportowych. Uczestniczymy w życiu codziennym kibiców i pokazujemy się z naszymi produktami na stadionach. Uważamy, że sponsorując futbol działamy na wielu platformach, rozwijając jednocześnie pozytywną aurę dla dużego biznesu wśród piłki nożnej, ale również działamy motywująco na organizację oraz poprawę infrastruktury sportowej w Polsce. Takie działania jak Program Partnerski pozwalają jeszcze mocniej łączyć kluby piłkarskie ze środowiskami kibiców. Nie zapominamy również o marce PKO Banku Polskiego, która szczególnie w okresie pandemii była niezwykle ważnym punktem odniesienia dla wszystkich drużyn występujących w PKO Bank Polski Ekstraklasie. Pewność wypłacenia środków finansowych, a także pomoc na wielu płaszczyznach uchroniła wiele klubów przed dużymi problemami, o których na szczęście możemy przeczytać, ale tylko na stronach poświęconych piłce zagranicznej – dodaje Zbigniew Jagiełło.

PKO Bank Polski od chwili, kiedy został sponsorem ekstraklasowych rozgrywek, bardzo aktywnie włączył się w promowanie polskiej piłki młodzieżowej. Jednym z autorskich pomysłów Banku była comiesięczna nagroda, która trafia do najlepszego polskiego młodzieżowca występującego w PKO Bank Polski Ekstraklasie.