Doradca online to usługa skierowana do klientów firmowych PKO Banku Polskiego. Jak z niej skorzystać? Wystarczy wejść na stronę https://www.doradcaonline.pkobp.pl i wypełnić formularz rejestracyjny dostępny 24 godziny na dobę. Na jego podstawie klient otrzyma link do wideorozmowy i dołączy do kolejki oczekujących osób.
Usługa doradcy online w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej zostanie wyłączona 5 sierpnia 2020 r.
Konsultacje z doradcą są prowadzone w dni robocze w godzinach 9.00-17.00, a informacja o zbliżającym się terminie rozmowy jest wysłana SMS-em i mailem. Czas oczekiwania na połączenie zależy od liczby osób, które wyrażą chęć rozmowy.
Formularz może być rejestrowany:
- a) przez klienta z urządzeń prywatnych;
- b) w oddziale przy wsparciu doradcy ze sprzętu bankowego.
Do przeprowadzenia wideorozmowy potrzebny jest laptop lub komputer z kamerą, głośnikiem i mikrofonem oraz przeglądarką internetową (zalecana to Chrome, ale usługa działa na innych przeglądarkach wskazanych na stronie Google Meets) albo smartfon.
Więcej szczegółów na stronie https://www.pkobp.pl/firmy/doradcaonline/