#tarczaantykryzysowa. Doradca online dla firm

Klienci firmowi PKO Banku Polskiego mogą skorzystać z bezpłatnej usługi doradcy online. Podczas wideorozmowy udzieli on informacji na temat wsparcia w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej.
około min czytania

Doradca online to usługa skierowana do klientów firmowych PKO Banku Polskiego. Jak z niej skorzystać? Wystarczy wejść na stronę https://www.doradcaonline.pkobp.pl i wypełnić formularz rejestracyjny dostępny 24 godziny na dobę. Na jego podstawie klient otrzyma link do wideorozmowy i dołączy do kolejki oczekujących osób.

Usługa doradcy online w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej zostanie wyłączona 5 sierpnia 2020 r.

Konsultacje z doradcą są prowadzone w dni robocze w godzinach 9.00-17.00, a informacja o zbliżającym się terminie rozmowy jest wysłana SMS-em i mailem. Czas oczekiwania na połączenie zależy od liczby osób, które wyrażą chęć rozmowy.

Formularz może być rejestrowany:

  1. a)  przez klienta z urządzeń prywatnych;
  2. b) w oddziale przy wsparciu doradcy ze sprzętu bankowego.

Do przeprowadzenia wideorozmowy potrzebny jest laptop lub komputer z kamerą, głośnikiem i mikrofonem oraz przeglądarką internetową (zalecana to Chrome, ale usługa działa na innych przeglądarkach wskazanych na stronie Google Meets) albo smartfon.

Więcej szczegółów na stronie https://www.pkobp.pl/firmy/doradcaonline/