Specjalne rozwiązania dla klientów związane z pandemią COVID-19

PKO Leasing jest partnerem dla swoich klientów również w trudniejszych czasach, dlatego w związku z pandemią COVID-19 przygotował specjalne rozwiązania, które mają wspierać przedsiębiorców w prowadzeniu działalności gospodarczej w momencie utraty płynności finansowania.
około min czytania

W związku z obecną sytuacją każdy klient, który zgłosi się do PKO Leasing z wnioskiem o zmianę harmonogramu spłat, a dotychczas terminowo regulował zobowiązania wobec naszej spółki, uzyska możliwość odroczenia nawet na 6 miesięcy spłaty raty kapitałowej zawartej w standardowej umowie leasingu lub pożyczki. Automatycznie wydłuży to umowę o ten okres, ale co istotne, z tego tytułu nie będą pobierane żadne dodatkowe opłaty związane z aneksowaniem umowy, a wysokość marzy nie zostanie podniesiona.

Zakres umowy standardowej nie obejmuje wynajmu długoterminowego, dla którego wnioski będą rozpatrywane indywidualnie.

Wnioski o zmianę harmonogramu można składać online przez stronę www lub Portal Klienta (wybierając sekcję Załatw Sprawę – Obsługa Posprzedażowa – Wniosek o zmianę warunków finansowych umowy harmonogramu).

Sprawdź jak działa teraz Twój Bank