PKO Bank Polski nagrodzony w rankingach „Newsweeka” i „Forbesa”

PKO Bank Polski został wiceliderem kategorii Bankowość tradycyjna w rankingu Przyjazny Bank „Newsweeka”. Zajął też 2. miejsce w zestawieniu „Forbesa” na najlepszy bank dla firm.
około min czytania

PKO Bank Polski został doceniony za jakość oferowanych usług, wysokie standardy obsługi klientów, wiedzę, zaangażowanie i kompetencje doradców oraz ich aktywność sprzedażową.

Zdobyte nagrody to dla nas ogromna satysfakcja. Zależy nam na tym, aby klienci mieli, jak najlepsze doświadczenia we współpracy i kontaktach z naszym bankiem. Chcemy pozytywnie ich zaskakiwać i być bankiem pierwszego wyboru dla tych, którzy chcą bankować po swojemu. Obecnie, w czasie pandemii, szczególnie koncentrujemy się na zapewnieniu bezpieczeństwa naszym klientom, ich finansom i biznesom. Dzięki transformacji cyfrowej proponujemy nowoczesne rozwiązania, które pozwalają na stały kontakt z bankiem, w dowolnym miejscu i czasie. Otrzymane nagrody to wynik pracy całego zespołu i dowód na to, że zmiany, które systematycznie wprowadzamy dają wymierne efekty – mówi Jan Emeryk Rościszewski, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego

Bank z sukcesem realizuje cele związane z cyfryzacją. Przykładem może być liczba aktywnych aplikacji IKO, która przekroczyła już 5 mln. Bank stawia na innowacje, rozwój nowoczesnych technologii i ciągłe doskonalenie, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w poziomie satysfakcji klientów. W placówkach świadczy sprawną i wysokiej jakości obsługę bezpośrednią, koncentrując się na potrzebach klienta.

PKO Bank Polski stale wprowadza nowe rozwiązania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców, np. ułatwiające założenie firmy, pomoc w jej finansowaniu i rozwoju. Wspiera przedsiębiorców w trudnych czasach pandemii. Za pośrednictwem PKO Banku Polskiego firmy otrzymały łącznie 10,5 mld zł subwencji z Tarczy Finansowej PFR.

Rankingi „Newsweeka” i „Forbesa” bazują na badaniu Kantar Polska, realizowanym metodą tajemniczego klienta. Audytorzy testowali jakość obsługi w oddziałach, ale także kontaktów on-line. Premiowane były kompetencje doradców, sprawność prowadzenia operacji, dociekliwość doradców w diagnozowaniu potrzeb klientów, sposób prezentacji oferty i jej atrakcyjność, przejrzystość procedur, funkcjonalność serwisów transakcyjnych oraz sprawność kanałów komunikacji z bankiem.