Jak odzyskać hasło do logowania do iPKO?

Odzyskanie hasła do logowania do serwisu iPKO stało się jeszcze łatwiejsze. Wystarczy zastosować prostą procedurę podania danych.
około min czytania

Dzięki nowej opcji hasło do iPKO można odzyskać samodzielnie, bez konieczności kontaktowania się z infolinią PKO Banku Polskiego, jak miało to miejsce do tej pory. Wystarczy wejść na stronę logowania do serwisu i kliknąć Pomoc w logowaniu > Odzyskaj hasło, po czym podać login oraz numer telefonu. Następnie wpisuje się swój numer klienta lub login i numer telefonu komórkowego, na który wysyłane jest hasło tymczasowe. Przez cały proces prowadzą proste komunikaty. W efekcie dostęp do iPKO staje się ponownie możliwy.

Samodzielny proces zapewnia stały dostęp do bankowości elektronicznej, co w czasie wciąż trwającej epidemii koronawirusa jest szczególnie istotne.

Funkcja samodzielnego odzyskiwania hasła to tylko jedna z wielu nowości w iPKO, które ostatnio przeszło wiele zmian. Odświeżona została strona startowa, która pozwala na jeszcze szybsze dotarcie do najczęściej poszukiwanych funkcji – przelewu krajowego, przelewu do odbiorcy zdefiniowanego, do e-Urzędu czy aktualizacji danych osobowych. Przeprojektowana i uproszczona została również nawigacja serwisu – w łatwy sposób można dotrzeć do informacji o swoich produktach (wszystkie znajdą się w zakładce „Moje produkty”) czy oferty banku.

Wraz ze startem nowej odsłony iPKO zmodyfikowano funkcje serwisu dostępne na smartfonach. Użytkownik nie może już wybierać między pełną i mobilną wersją – iPKO lajt zostało wyłączone. Logując się z przeglądarki na telefonie można korzystać ze wszystkich funkcji serwisu, które dotąd nie były dostępne w iPKO lajt (przelewy, zlecenia stałe, zmiana limitów na koncie itp.).

Na kanale YouTube i w mediach społecznościowych Banku dostępne są filmy instruktażowe z wybranymi funkcjami iPKO.

Marek Patrocki