Jeszcze wygodniejszy serwis iPKO

Serwis internetowy iPKO PKO Banku Polskiego zapewni jeszcze prostszy i wygodniejszy dostęp do banku bez względu na rodzaj urządzenia, z jakiego korzystają. To efekt zmian w wyglądzie i funkcjonalności m.in. strony startowej oraz menu, dzięki czemu łatwiej i szybciej będzie można wykonać najważniejsze operacje oraz zapoznać się z najistotniejszymi informacjami o własnych finansach.
około min czytania

Nowa wersja serwisu powstała przede wszystkim jako odpowiedź na potrzebę wygodnego bankowania na wszystkich urządzeniach mobilnych: telefonach, tabletach i laptopach. Dlatego zmiany w iPKO są w dużej mierze spójne z rozwiązaniami znanymi z aplikacji IKO, dzięki czemu używając serwisu i aplikacji ma się podobne doświadczenia, co ułatwia korzystanie z nich.

Zmiany polegające na dostosowaniu iPKO do urządzeń o różnej wielkości ekranów są wprowadzane systematycznie od kilku miesięcy. Tym razem odświeżona została strona startowa serwisu. Pozwoli to jeszcze szybciej dotrzeć do najczęściej poszukiwanych funkcji – przelewu krajowego, przelewu do odbiorcy zdefiniowanego, do e-Urzędu czy aktualizacji danych osobowych. Oprócz tego, przeprojektowana i uproszczona została nawigacja serwisu – tak w łatwy sposób będzie można było dotrzeć do informacji o swoich produktach (wszystkie znajdą się w zakładce „Moje produkty”) czy oferty Banku.

Eksperci PKO Banku Polskiego komentują:

– Liczne funkcje oferowane przez serwis są wciąż poszerzane, jednocześnie nieustannie upraszczany jest sposób dotarcia i korzystania z nich – tłumaczy Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim.

– Przebudowa serwisu jest szeroka, jednak wprowadzane ulepszenia – choć liczne – nie mają charakteru rewolucyjnej zmiany. Chcemy poprawiać doświadczenie klienta stopniowo, ekran po ekranie, funkcja po funkcji, udostępniając zmiany na bieżąco. Dzięki temu użytkownik nie musi uczyć się korzystania z serwisu od nowa – dodaje Łukasz Jaciubek, kierownik Zespołu Bankowości Internetowej w PKO Banku Polskim.

– Klienci mogą spodziewać się dalszego doskonalenia doświadczenia z korzystania z serwisu na urządzeniach mobilnych. Chcemy, by iPKO skupiało dostęp do wielu usług różnych podmiotów zewnętrznych, w tym spółek Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego i oferowało np. możliwość korzystania z leasingu klientom indywidualnym. Dzięki temu będzie czymś więcej niż tylko internetowym bankiem – deklaruje Paweł Dec, Product Owner w PKO Banku Polskim.

Więcej na temat nowych rozwiązań w iPKO w artykule „Ewolucyjne podejście do ulepszeń – nowa odsłona serwisu iPKO”.

Uruchomienie nowej odsłony iPKO oznacza jednocześnie, że na telefonie komórkowym nie ma już wyboru pomiędzy pełną i mobilną wersją serwisu – iPKO lajt zostało wyłączone. Logując się z przeglądarki na telefonie komórkowym można korzystać ze wszystkich funkcji serwisu, które dotąd nie były dostępne w iPKO lajt (np.: przelewy, zlecenia stałe czy zmiana limitów na koncie).

Na kanale YouTube i w mediach społecznościowych PKO Banku Polskiego pojawią się filmy instruktażowe z wybranymi funkcjami w iPKO.