W internecie kupujemy w poniedziałek – zróbmy to z aplikacją IKO

Od poniedziałku do czwartku i najchętniej w godzinach pracy – tak robią internetowe zakupy Polacy. Nie ważne jednak, kiedy i o której – ważne jak. Wzrost transakcji w e-sklepach to także wzrost operacji bezgotówkowych i naszej świadomości na temat płatności online.
około min czytania

Badania Blue Media wskazują, że wbrew pozorom ulubionym dniami na e-zakupy wcale nie są sobota i niedziela. Piątek również wypada blado. W weekend dochodzi do 20 proc. transakcji. Najczęściej zakupy są realizowane w poniedziałek, a z każdym kolejnym dniem ich liczba spada.

Aplikacja IKO – też chodzi do pracy

Co ciekawe, Polacy chętnie kupują w czasie pracy. Zakładając, że większość dorosłych pracuje w godzinach 9-17 lub 8-16, można postawić tezę, że nawet połowa zakupów w sieci dokonywana w czasie obowiązków służbowych: 29 proc. między 6 a 12, a 35 proc. od 12 do 19.

Ułatwieniem w robieniu zakupów jest IKO – najlepsza aplikacja bankowa na świecie. Dysponuje ona wszystkimi niezbędnymi w kupowaniu przez internet funkcjami: od standardowego przelewu po BLIKA.

IKO-system, czyli naturalne środowisko bankowania

Każdy miłośnik zakupów szybko pozna się na zaletach IKO. Tym bardziej, że rekomenduje ją już kilka milionów użytkowników. IKO uruchomiono w 2013 r, a już w 2016 r. liczba aktywnych aplikacji wynosiła milion. Trzy latach później wzrosła do prawie 4,5 mln. W ciągu 7 lat klienci logowali się do IKO 2 mld razy i wykonali transakcje na 12 mld zł.

W kupowaniu IKO nie ma sobie równych za sprawą przejrzystego interfejsu i prostej obsługi. Aplikacja krok po kroku, intuicyjnie, zaprowadzi nas po wymarzone zakupy.

O jej jakości świadczą np. opinie użytkowników w sklepie z aplikacjami.

Pan Miłosz pisze: – Faktycznie, macie chyba najlepszą aplikację mobilną na świecie. Nic nie waży, działa superszybko i nigdy mi się nie zacięła. Jest bardzo intuicyjna, prosta i naprawdę wygodna w obsłudze. Mam jeszcze aplikację ING i porównując te dwie, tamta jest lata świetle za Wami chyba pod każdym względem. Dobra robota.

Podobnego zdania jest Andrzej: – Porównując aplikacje kilku banków stwierdzam, iż IKO zasługuje na najwyższą ocenę. Nigdy podczas użytkowania nie zaskoczył mnie nawet najmniejszy problem techniczny, a sama konstrukcja aplikacji, jej przejrzystość, łatwość w użytkowaniu plasują ja na pierwszym i zasłużonym miejscu. Gratuluję informatykom bardzo dobrej roboty.

Świetna aplikacja. W dzisiejszych czasach trzeba być na bieżąco. Dzięki niej można za pomocą kilku kliknięć doładować telefon, konto bankowe, sprawdzić jego stan oraz zrobić szybki przelew. Doceniam jej pomoc. Polecam zakładać konto w PKO BP. To konto jest na prawdę przyjazne klientowi – optymistycznie podsumowuje FerGon.

Aleksandra Pietruczuk