Nowa, odmieniona #OficjalnaKartaEkstraklasy

Od 1 marca kibice klubów PKO Ekstraklasy i klienci PKO Banku Polskiego mogą posługiwać się nowymi kartami debetowymi z wyeksponowanymi herbami klubów piłkarskich. To jedyny taki produkt na rynku. W ramach współpracy PKO Banku Polskiego i drużyn występujących w Ekstraklasie to przedstawiciele każdego z klubów zaprojektowali wygląd karty własnego zespołu.
około min czytania

W projekcie bierze udział każdy z 16 zespołów uczestniczących w rozgrywkach PKO Bank Polski Ekstraklasy. PKO Bank Polski jako sponsor tytularny rozgrywek Ekstraklasy wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kibiców, by jeszcze mocniej angażować wszystkich interesujących się polską piłką nożną do codziennego identyfikowania się z ulubionymi klubami.

Każdy z kibiców może być przez zwykłe rutynowe czynności ambasadorem każdej z drużyn i jednocześnie indywidualnym reprezentantem najpopularniejszej ligi sportowej w Polsce. Istnieje również możliwość zamówienia karty ogólnej bez wizerunku klubowego, a jedynie z piłkarską „ekstraklasową” ekspozycją. Chcemy, by kartami posługiwali się także ci fani piłki nożnej, którzy nie są pewni co do wyboru karty, sympatyzują z kilkoma drużynami, albo na swój ukochany zespół w PKO Bank Polski Ekstraklasie jeszcze czekają.

PKO Bank Polski nowym rebrandingiem klubowych elementów chce po raz kolejny udowodnić, że jest blisko kibiców i jako sponsor tytularny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wielu fanów. Przez ostatni rok zbieraliśmy informacje o nowych sposobach włączania kibiców i naszych klientów w krwiobieg działania PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy. Z nowymi, przerobionymi wizerunkami, karty mogą stać się jeszcze lepszą wizytówką każdego z kibiców. Osobisty charakter karty debetowej podkreśla naszą technikę działania, by każdy mógł się identyfikować z produktami bankowymi jak i najpopularniejszą ligą sportową w naszym kraju. Pamiętajmy też, że posiadanie Oficjalnej Karty Ekstraklasy daje przepustkę do wielu nagród w konkursach odbywających się na kanałach społecznościowych PKO Bank Polski Grajmy Razem – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. Ekstraklasy i Gamingu PKO Banku Polskiego.

Posiadacze karty mogą zasiadać na kanapie kibica – czyli w jednym z najatrakcyjniejszych punktów na stadionie, bardzo blisko linii boiska oraz brać udział w konkursach, w których nagrodami są koszulki meczowe. Największą nagrodą pozostaje jednak wyróżnienie, które pozwala tylko posiadaczowi Oficjalnej Karty Ekstraklasy na wręczenie trofeum najlepszemu zespołowi w kraju po 37. kolejce obecnego sezonu.

Od 2 marca można również oglądać spot promujący m.in. nową galerię Oficjalnych Kart Ekstraklasy, Program Partnerski i PKO Konto za Zero. Twarzą kampanii jest Jacek Gmoch, były selekcjoner kadry narodowej i obecnie jedna z najpopularniejszych osobowości telewizyjnych polskiego sportu. Trener Gmoch dzięki analitycznemu spojrzeniu na futbol i umiejętności rozrysowywania zawiłości taktycznych w studiach telewizyjnych stał się idolem wielu pokoleń kibiców, które doceniają fachowość oraz talent do przekazywania piłkarskiej wiedzy.

Program Partnerski jest promowany pod hasłem „Wygrywasz Ty, Wygrywa Twój Klub, Wygrajmy Razem”. Kreację i spoty przygotowała agencja Artegence, produkcję realizował dom produkcyjny Bomaye, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Aleksandra Kalinowska
ekspert w PKO Banku Polskim