Doradztwo inwestycyjne w Bankowości Osobistej

Klienci Bankowości Osobistej PKO Banku Polskiego, mają do dyspozycji usługę doradztwa inwestycyjnego. Mogą skorzystać z niej bezpośrednio u doradcy Bankowości Osobistej w oddziale banku lub samodzielnie – w serwisie transakcyjnym iPKO w ramach PKO Inwestomatu.
około min czytania

Doradztwo inwestycyjne to usługa dla osób, które oczekują profesjonalnego wsparcia w poszukiwaniu rozwiązań inwestycyjnych dopasowanych do ich potrzeb.

– PKO Bank Polski konsekwentnie rozwija usługi związane z inwestowaniem na rynku kapitałowym w każdym segmencie klienta indywidualnego. Uruchomienie PKO Inwestomatu w listopadzie 2019 roku rozpoczęło proces demokratyzacji usługi doradztwa w kanale internetowym. Teraz udostępniliśmy usługę doradztwa świadczoną przez doradców Bankowości Osobistej – mówi Grzegorz Oszast, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.

Klienci Bankowości Osobistej PKO Banku Polskiego to osoby wymagające, oczekujące profesjonalnego doradztwa w zakresie inwestycji i wyboru narzędzi ułatwiających oszczędzanie. Chętnie korzystają z indywidualnej obsługi osobistego doradcy i infolinii. Dostęp do usług doradztwa mogą uzyskać na dwa sposoby.

Doradztwo inwestycyjne na dwa sposoby

Pierwszy to bezpośredni kontakt z doradcą Bankowości Osobistej. Można się z nim umówić na rozmowę zdalnie lub bezpośrednio w oddziale. W trakcie rozmowy klient z pomocą doradcy określa swoje oczekiwania w zakresie planów, które chce zrealizować. Doradca, po przeanalizowaniu preferencji i profilu inwestycyjnego klienta, przy wsparciu aplikacji PKO Inwestomat, przedstawia rekomendację funduszy inwestycyjnych dopasowanych do jego celów, nastawienia do ryzyka, sytuacji finansowej i wiedzy. Druga możliwość to samodzielne skorzystanie z PKO Inwestomatu w serwisie iPKO. Klient może w nim przejść cały proces począwszy od określenia i analizy swoich potrzeb, przez rekomendację produktów inwestycyjnych i ich zakup lub zatrzymać się na etapie propozycji, a w celu omówienia szczegółów umówić się na spotkanie z doradcą i sfinalizować transakcję w oddziale.

– W obecnej sytuacji rynkowej klienci banków coraz częściej poszukują alternatywnych form lokowania pieniędzy, dających szansę na osiągnięcie atrakcyjniejszych stóp zwrotu. Usługa doradztwa inwestycyjnego dla klientów Bankowości Osobistej w PKO Banku Polskim i oferta funduszy inwestycyjnych PKO TFI wychodzą naprzeciw tym potrzebom – mówi Rafał Madej, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych w PKO Banku Polskim.

Wsparcie i zaufanie

Korzystając z doradztwa inwestycyjnego klient Bankowości Osobistej otrzymuje wsparcie zaufanego doradcy a przy tym ma pełną swobodę – może podążyć za rekomendacją lub samodzielnie wybrać produkt z szerokiej oferty funduszy PKO TFI.

– Jesteśmy pierwszym bankiem, który oferuje doradztwo inwestycyjne w ramach zintegrowanej obsługi klienta w oddziałach oraz w kanale zdalnym tak szerokiemu gronu odbiorców. Wypracowaliśmy rozwiązania, które mają na celu bardziej efektywną obsługę klientów. Doradztwo inwestycyjne zostało wpisane w Model Bankowości Osobistej, który pozwala jeszcze lepiej dopasować rozwiązania do ich potrzeb i oczekiwań – mówi Zbigniew Kluza, dyrektor Biura Bankowości Osobistej w PKO Banku Polskim.