Ubezpieczenie komunikacyjne w IKO. Jedziesz w góry, ubezpiecz się z góry!

Ubezpieczenie samochodu można kupić nie ruszając się z domu – wystarczy skorzystać z serwisu iPKO lub aplikacji mobilnej IKO.
około min czytania

W ramach ubezpieczeń komunikacyjnych dostępne są: OC, Auto Casco (AC), ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków (NNW) i Car Assistance (CA).

Wybierzemy je spośród sześciu ubezpieczycieli (AC, OC, NNW). Dzięki takiemu rozwiązaniu znajdziemy najtańszy i najlepszy wariant. W ofercie są produkty AXA, Benefia, Proama, Link4, InterRisk i ubezpieczenie Car Assistance od PKO Ubezpieczenia.

Teraz ubezpieczenie komunikacyjne wykupimy przez IKO, ale także przez iPKO oraz standardowo w oddziale – mówi Ewelina Groń, doradca PKO Banku Polskiego. – Będąc stałym klientem otrzymamy również powiadamianie, kiedy będzie się zbliżał termin zakończenia umowy i czas na jej przedłużenie. Choć może odezwać się również sam doradca nawet z sześciomiesięcznym wyprzedzeniem. Do wyboru są także „pakiety”, korzystniejsze dla klienta przy wyborze kilku opcji w ubezpieczeniu. Klient dostrzega takie korzyści – wiele ubezpieczeń za przystępną cenę.

Ubezpieczenie komunikacyjne kupimy przez IKO. Zrobimy to w każdym momencie, nawet podczas postoju na zatankowanie. Aby to zrobić, musimy przygotować dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Podczas wypełniania wniosku podajemy m.in.: numer rejestracyjny, przebieg samochodu, liczbę współwłaścicieli i rok wydania prawa jazdy.

  1. Po zalogowaniu się do aplikacji IKO wybieramy ikonę Mój Bank na pasku nawigacyjnym.
  2. Wchodzimy w Ubezpieczenia i przycisk w prawym dolnym rogu – dodaj ubezpieczenie.
  3. Wybieramy rodzaj ubezpieczenia: OC, AC lub OC+AC lub samo AC i ustalamy okres, który nas interesuje.
  4. Bank analizuje oferty i przedstawia propozycje z rekomendacją najniższej ceny. Jest ona dopasowana do naszych potrzeb. Możemy porównać zakres i cenę wszystkich wariantów.
  5. Decydujemy czy chcemy kupić dodatkowe ubezpieczenia: NNW (od następstw nieszczęśliwych wypadków) i Car Assistance (wersje Mini, Midi, Super).
  6. Akceptujemy oświadczenia i potwierdzamy e-mail. To ważne – na ten adres dostaniemy wszystkie potrzebne dokumenty. Jeżeli dane są poprawne, potwierdzamy kupno ubezpieczenia kodem PIN aplikacji.
  7. Za polisę możemy zapłacić od razu z naszego konta lub wybrać przelew zewnętrzny – dostaniemy wtedy numer rachunku, na który trzeba zrobić przelew w ciągu 7 dni od daty rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej.

Aleksandra Pietruczuk