Odśwież stronę internetową swojej firmy. To Twoja wizytówka!

Internetowy biznes wymaga inwestycji. Zmieniają się standardy, a roboty Google’a wciąż dostosowują swoje algorytmy do nowych potrzeb. Stara strona internetowa działa wolno i jest mało estetyczna. Do jej odświeżania przyda się ekspert – warto z niego skorzystać.
około min czytania

Być może Twoja firmowa strona wygląda oldschoolowo, a technicznie daleko jej do doskonałości, bo działa wolno i wykorzystuje mało multimediów. A tego Google, którego absolutnie nie można lekceważyć, najzwyczajniej w świecie nie lubi. Korzystając z pomocy firmy zajmującej się rozwiązaniami digital zmienisz ją w nowoczesną i estetyczną wizytówkę firmy, dostosowując do współczesnych potrzeb. W efekcie masz szansę szybko dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów.

– Dobrze zrobiona strona internetowa to podstawa – mówi Andrzej Szpak, ekspert zajmujący się tworzeniem stron w Wordpressie – jednym z najpopularniejszych systemów do tego służących. – Musi być przystosowana do najnowszych standardów. Najważniejsze, aby była szybka oraz dostosowana do smartfonów. Mobile First („najpierw mobile” – przyp. red.) jest obecnie najbardziej promowaną funkcją przez Google’a. Bez niej zapomnijmy o dobrym pozycjonowaniu w sieci, czyli pojawianiu się naszej strony w wynikach wyszukiwania.

Zmieniając stronę firmową musimy się liczyć z przestojem. Czasami uda się przejść płynnie ze starej na nową, innym razem potrwa to kilka dni. Długość pracy i koszty zależą również od ilości treści, którą musimy przenieść na nowy szablon – jeśli niewiele publikowaliśmy, sprawa jest prosta; gorzej, gdy tzw. contentu było dużo. Być może nie wszystko jest nam teraz potrzebne – ustalmy to już na tym etapie. Google nie lubi, gdy usuwamy zbyt wiele treści na gotowej stronie. Takie działania mogą zmienić jej scoring, czyli ocenę w rankingu.

Ile to kosztuje? Nikt jednoznacznie tego nie określi. Wszystko zależy od wielkości strony, ilości treści, oczekiwań dotyczących samego wyglądu. Ceny wahają się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Gotówkę na ten cel możemy otrzymać w PKO Banku Polskim. Pożyczka dla firm w zupełności nam wystarczy – od 5 do 500 tys zł. Nie trzeba składać sterty dokumentów – to już nie te czasy. Wszystko załatwia się szybko, bez zbędnych formalności.

  • Okres spłaty pożyczki dla firm wynosi nawet do 60 miesięcy
  • Możliwa jest konsolidacja innych kredytów związanych z działalnością Twojej firmy
  • Dostępne są raty równe lub malejące – możesz zmienić formułę w trakcie spłacania pożyczki
  • Istnieje możliwość wzięcia pożyczki firmowej bez zabezpieczeń rzeczowych (o rodzaju zabezpieczenia decyduje analiza Twojej zdolności kredytowej)
  • Nie ma konieczności rozliczenia faktur (umowa może przewidywać inny sposób wykorzystania pieniędzy)

Wniosek o pożyczkę wypełnisz w oddziale Banku albo za pośrednictwem serwisu iPKO. Można też zamówić kontakt telefoniczny w sprawie pożyczki z doradcą na stronie PKO Banku Polskiego. Potem wystarczy złożyć niezbędne dokumenty, a środki na konto mogą zostać przelane nawet w dniu wypełnienia wniosku.

Załóż sklep internetowy

  • Jeśli Twoja firma prowadzi sprzedaż, świetnym pomysłem jest założenie sklepu internetowego. Można przy tym skorzystać z platformy e-Sklep PKO Banku Polskiego oferowanej przez Shoplo. Umożliwia ona korzystanie z wygodnego w obsłudze panelu, pozwalającego zarządzać sklepem, w tym z poziomu telefonu.

 

Piotr Dunaj