„Wysoki pressing” – nowy piłkarski program w CANAL+

W niedzielę 18 października o godzinie 10 na antenie CANAL+ SPORT pojawi się „Wysoki pressing” – nowy, cykliczny program poświęcony piłce nożnej. Prowadzić go będą na zmianę Daria Kabała-Malarz i Michał Kołodziejczyk. Program będzie realizowany we współpracy z PKO Bankiem Polskim.
około min czytania

„Wysoki pressing” to godzinny przegląd piłkarskich wydarzeń tygodnia w lekkiej, śniadaniowej formule z udziałem zaproszonych gości. Nie zabraknie w nim najważniejszych informacji z boisk, analiz i komentarzy, a także gorących dyskusji i sporów. Inauguracyjny program poprowadzą wspólnie Daria Kabała-Malarz i Michał Kołodziejczyk, a ich gośćmi będą Mateusz Borek, Jacek Kurowski i Piotr Żelazny.

„Wysoki pressing” to kolejna po „Jej Wysokości Premier League” piłkarska nowość o charakterze informacyjno-publicystycznym w CANAL+ SPORT. Poniedziałkowy magazyn poświęcony jest stricte wyspiarskiemu futbolowi, natomiast nowy program będzie miał dużo szerszą formułę. Niedzielne przedpołudnie to świetna pora na ciekawą, spokojną rozmowę o najważniejszych piłkarskich wydarzeniach tygodnia. Będą fantastyczni goście, dużo informacji, komentarzy i analiz, a także zapowiedzi tego, co czeka na piłkarskich fanów w CANAL+” – powiedział Michał Kołodziejczyk, dyrektor Redakcji Sportowej CANAL+.

„Wysoki pressing” będzie realizowany na żywo w kawiarni PKO Rotunda, we współpracy z PKO Bankiem Polskim – sponsorem tytularnym Ekstraklasy.

Jesteśmy przekonani, że współpraca z CANAL+ okaże się doskonałą inicjatywą, a kibice otrzymają znakomity produkt, idealnie skrojony pod ich oczekiwania. Dla nas jako PKO Banku Polskiego nie bez znaczenia pozostawał fakt, że chcemy współtworzyć program z najlepszymi dziennikarzami piłkarskimi w kraju – mówi Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.

 Będąc sponsorem tytularnym rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy na co dzień pracujemy z CANAL+, znamy się doskonale i jesteśmy przekonani, że coniedzielne spotkania w PKO Rotundzie staną się nową świecką tradycją dla wszystkich kibiców w Polsce, którzy są złaknieni poważnej i merytorycznej dyskusji o futbolu. Program „Wysoki pressing” jest poszerzeniem platformy dla debaty piłkarskiej. Rozumiemy światowe trendy i zdajemy sobie sprawę, że siła piłki nożnej w wielu zachodnich krajach łączy się z ekspercką i częstą dyskusją. Cenimy wszechstronność opinii naszych ekspertów i wierzymy, że program nadawany z PKO Rotunda jednego z najbardziej rozpoznawalnych miejsc w Warszawie będzie idealnym miejscem do ich wyrażenia – dodaje Mariusz Chłopik.

Nowy program będzie transmitowany na antenie CANAL+ SPORT w niedziele o godzinie 10.

PKO Bank Polski we wrześniu wraz z Canal Plus – oficjalnym partnerem telewizyjnym rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasa – zainicjował kampanię internetową „Kibicuj z PKO Kontem Za Zero”. Aby wziąć w niej udział należy otworzyć PKO Konto Za Zero z Oficjalną Kartą Ekstraklasy przez stronę: https://www.pkobp.pl/ekstraklasa_kzz.

Aby otrzymać gwarantowaną nagrodę każdy nowy klient musi wykonać w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy trzech transakcji bezgotówkowych. Osoby, które spełnią powyższe warunki, otrzymają półroczny dostęp do pakietu SPORT lub FILM w Canal + telewizji przez internet. Łączna pula nagród wynosi 1000 voucherów. Może zostać ona zwiększona w trakcie trwania kampanii.

PKO Bank Polski od wielu lat wspiera polski sport, ze szczególnym uwzględnieniem piłki nożnej. Po objęciu sponsoringiem najpopularniejszej ligi sportowej w kraju włączył się aktywnie w rozwój piłki młodzieżowej, rozbudowę akademii i piłkarskiej infrastruktury. Tworząc odpowiedni klimat dla rozwoju futbolu w Polsce przekazuje największe w historii środki finansowe klubom, a także dba o edukację i bezpieczeństwo finansowe piłkarzy.