Anna Stankowska Telemarketerem Roku 2020!

Najlepszy w kraju telemarketer to pracownik PKO Banku Polskiego! Zakończyła się XII edycja konkursu dla branży call i contact center Telemarketer Roku 2020. W kategorii windykacja tytuł zdobyła Anna Stankowska z bankowego Centrum Restrukturyzacji i Windykacji.
około min czytania

Już po raz czwarty jury konkursu Telemarketer Roku wysoko oceniło konsultantów Banku. W kategorii windykacja na pięciu finalistów, aż trzech było z PKO Banku Polskiego: Anna Stankowska, Mateusz Nadrowski i Jakub Żuber. Rozstrzygającym zadaniem było przeprowadzenie rozmowy według scenariusza oraz autoprezentacja. Najlepiej poradziła sobie Anna Stankowska i otrzymała statuetkę Telemarketera Roku 2020.

Wyniki konkursu pokazują, że windykacja w PKO Banku Polskim to profesjonalizm, rzetelność i zaufanie. To nasz standard! Zdobywane w kolejnych edycjach nagrody są efektem pracy laureatów oraz zaangażowania tych, którzy wspierali ich w codziennej pracy, rozwoju oraz w przygotowaniach do udziału w rywalizacji. Wszystkim serdecznie gratuluję – mówi Wojciech Kuryłek, dyrektor Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w PKO Banku Polskim.

Ogólnopolski konkurs na najlepszego Telemarketera Roku jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Nad merytoryczną stroną konkursu czuwa Rada Programowa złożona z przedstawicieli największych polskich firm związanych z branżą call i contact center. Jego celem jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy konsultanta telefonicznego oraz popularyzacja najlepszych standardów i praktyk w telefonicznej komunikacji z klientami. W tegorocznej edycji do rywalizacji o statuetkę Telemarketera Roku stanęło ponad 200 osób.

Anna Stankowska

Stankowska-małe.jpg

 

Ania zaczęła pracę w PKO Banku Polskim w 2015 r. Ma za sobą wieloletnie doświadczenie w branży windykacyjnej w innych bankach, ale uważa, że warto cały czas się szkolić, uczestniczyć w warsztatach i czytać książki z tej dziedziny.

Słowo klucz do windykacyjnego sukcesu to według Ani empatia. Poza tym trzeba lubić ludzi i być przygotowanym na różne niespodzianki. – To nie jest łatwe zajęcie. Windykator musi posiadać intuicję i wyczucie. Trzeba być elastycznym i otwartym. To pozwala budować szczerą relację z klientem – wyjaśnia. – Ulubione tłumaczenie się klientów: „przecież płacę regularnie z opóźnieniem” – śmieje się Ania.

 W wolnych chwilach zajmuje się tańcem i motoryzacją. Bardzo lubi dynamiczną jazdę, która pozwala jej pozytywnie ładować akumulatory na każdy kolejny dzień.