PKO Bank Polski spotkał się ze studentami na „Dniach Kariery” w Poznaniu
8 października br. w Poznaniu odbyła się kolejna edycja Dni Kariery – wydarzenia targowego, którego gospodarzem jest AIESEC Polska, międzynarodowa organizacja studencka. Osoby stawiające pierwsze kroki na rynku pracy i tym razem miały okazję wyboru ścieżek kariery pod okiem specjalistów PKO Banku Polskiego. 2019-10-09Kandydaci, którzy właśnie wkraczają na rynek pracy, reprezentują pokolenie rewolucji technologiczno-społecznej. Mają dużą chęć eksperymentowania, a jednocześnie wyznaczają wyraźną granicę pomiędzy życiem prywatnym i pracą. Od pracodawcy oczekują czegoś więcej – miejsca pracy, w którym mogą się rozwijać i realizować pasje. PKO Bank Polski, jako największy bank w Polsce, może im to zaoferować. W tym celu bierze udział w najważniejszych targach pracy, wśród których nalazły się „Dni Kariery” w Poznaniu.
– Poznań jest jednym z ważniejszych ośrodków akademickich na mapie Polski, zarówno pod względem liczby absolwentów, jak i wysokiego poziomu wyższych uczelni. To stąd pochodzi wiele innowacyjnych inicjatyw badawczych, dlatego też nie mogło nas tu zabraknąć – mówi Agnieszka Janicka, partner biznesowy z Biuro Partnerstwa Biznesowego PKO Banku Polskiego.
Stoisko PKO Banku Polskiego cieszyło się zainteresowaniem zarówno ze strony studentów i absolwentów kierunków ekonomicznych, jak i IT, prawa, marketingu czy zarządzania. Odwiedzający – planujący swoją karierą w banku – chętnie zadawali pytania o specyfikę pracy, Transformację Cyfrową i projekty z nią związane oraz aktualne kierunki rozwoju w bankowości.
– Dni Kariery to targi organizowane od ponad 25 lat. Gromadzą średnio 38 tys. uczestników. Skierowane są do młodych osób poszukujących pierwszego bądź kolejnego profesjonalnego doświadczenia na rynku pracy. To również miejsce, gdzie uczestnicy mogą poznać bliżej firmy, dowiedzieć się więcej na temat ich działalności. Głównym czynnikiem wyróżniającym wydarzenie jest fakt, że jest ono organizowane przez studentów dla studentów, więc doskonale znamy potrzeby i wymagania naszych rówieśników – mówi Krzysztof Billewicz, Product Head „Dni Kariery”.
Magdalena Chałupka