Skontaktuje się z Tobą Doradca Przyszłości

Karta kredytowa, limit odnawialny, pożyczka gotówkowa – potrzebujesz któregoś z tych produktów? Nie musisz iść do banku. Skontaktuje się z Tobą Doradca Przyszłości.
około min czytania

Pandemia koronawirusa sprawiła, że świat się zatrzymał, ale tylko pozornie. W czasie, gdy ludzie zostali w domach, tempa nabrała technologiczna rewolucja – także w bankowości.

Nasi doradcy w dobie pandemii utrzymują relację z klientami przez telefon i tą drogą także oferują im różne produkty. W pełni zdalnie, przy wsparciu pracownika PKO Banku Polskiego, klient może na odległość zawrzeć umowę o pożyczkę gotówkową, kartę kredytową czy limit odnawialny. W ciągu zaledwie trzech tygodni udało nam się uruchomić zdalne kanały sprzedaży niektórych produktów bankowych i to działa! – mówi Bartosz Błaszczyk, dyrektor Biura Klienta Podstawowego PKO Banku Polskiego.

Klientom bardzo spodobała się ta forma kontaktu z Bankiem. Proces jest całkowicie zabezpieczony. Doradca podczas rozmowy z klientem potwierdza jego tożsamość, wysyłając SMS z kodem autoryzacyjnym na numer telefonu wpisany w bazie Banku. Później, gdy klient zdecyduje się na zawarcie umowy, znów autoryzuje transakcję. Metoda potwierdzenia zależy od tego, z jakich narzędzi korzysta – może to być SMS (jak w przypadku potwierdzenia tożsamości), ale i np. autoryzacja mobilna poprzez aplikację IKO. To w pełni bezpieczne!

Uruchomienie nowej kwalifikacji dla pracowników sprzedaży, jaką jest Doradca Przyszłości, planowaliśmy i stopniowo wdrażaliśmy, a dziś mamy olbrzymią satysfakcję, bo w bardzo trudnym czasie pandemii udało się znacząco ten proces przyspieszyć. Uruchomiliśmy proces sprzedaży na odległość w każdym aspekcie. Wymagało to nie tylko zaopatrzenia pracowników w odpowiedni sprzęt, odpowiednich rozwiązań technologicznych, ale również właściwego zabezpieczenia – podkreśla Bartosz Błaszczyk. – Dziś w takim modelu pracuje już 10 tys. doradców w całej Polsce.

A to nie koniec zmian. Klienci Banku mogą spodziewać się wideorozmowy z pracownikiem PKO Banku Polskiego.

Przeprowadziliśmy pilotażowy projekt, w którym wideospotkania z klientami organizowali doradcy MSP. To oni jako pierwsi przekonali się, jak bardzo taka forma kontaktu odpowiada właścicielom firm w Polsce. W dobie izolacji doradcy łączyli się na wideospotkania z klientami, którym doradzali, z których rozwiązań tarczy antykryzysowej mogą oni skorzystać – tłumaczy dyrektor Biura Klienta Podstawowego PKO Banku Polskiego. – Jesteśmy ogromnie zadowoleni z efektu tego pilotażu. Klienci byli zaskoczeni, jak szybko uruchomiliśmy takie rozwiązanie. Wykorzystaliśmy ten atut, że nasi doradcy stali się również ekspertami od zaoferowanej przez rząd tarczy antykryzysowej.

Stopniowo na taką formę kontaktu z klientami przechodzą kolejni doradcy. Obecnie do pracy z wykorzystaniem wideorozmów przygotowuje się 450 osób.

PKO Bank Polski planuje również uruchomienie sprzedaży zdalnej ubezpieczeń komunikacyjnych, a w dalszej perspektywie nawet kredytów hipotecznych.