Wideodoradca w PKO Banku Polskim dostępny dla klientów indywidualnych

PKO Bank Polski udostępnił usługę wideodoradcy klientom indywidualnym. Każdy kto będzie chciał porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych, a także wypełnić z jego pomocą wniosek o pożyczkę gotówkową, kartę kredytową, ubezpieczenie komunikacyjne albo limit odnawialny w koncie, będzie to mógł zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem. Do tej pory z usługi korzystali klienci firmowi.
około min czytania
 

– Zgodnie z zapowiedzią złożoną w maju, kiedy to bank uruchomił usługę wideodoradcy dla firm, rozszerzamy jej zakres, udostępniając ją także dla klientów indywidualnych. Nasi doradcy nie tylko informują o ofercie banku podczas rozmowy on-line, ale także pomagają skorzystać z niej. Na początek maja możliwość złożenia wniosku o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie – mówi Bartosz Błaszczyk, dyrektor Biura Klienta Podstawowego w PKO Banku Polskim.

W trakcie wideorozmowy z doradcą każdy może uzyskać szczegółowe odpowiedzi na pytania dotyczące oferty PKO Banku Polskiego. Ponadto, jeśli podczas tej rozmowy zdecyduje się na skorzystanie z oferty banku, może od ręki korzystając z pomocy doradcy złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, a także kupić ubezpieczenie komunikacyjne oraz uruchomić limit odnawialny w koncie.

Rozmowa wideo z doradcą PKO może odbyć się w dni robocze w godzinach 9-17. Chcąc z niej skorzystać, należy wejść na stronę w serwisie internetowym banku i skorzystać z linku do krótkiego formularza rejestracyjnego, który należy wypełnić. Na podany adres, zamawiający rozmowę otrzymuje email z linkiem do przeprowadzenia testu połączenia. Należy postępować zgodnie z instrukcjami z e-maila i sprawdzić, czy link działa na urządzeniu, z którego dokonywane jest połączenie. Może to być komputer stacjonarny/laptop lub smartfon z przeglądarką internetową (zalecany Chrome) czy aplikacją Google Meet.

Przed zaplanowaną wideokonferencją z doradcą, na wskazany numer telefonu przyjdzie SMS, a na adres poczty elektronicznej e-mail z prośbą o dołączenie do spotkania, z linkiem do połączenia wideo.

Rozmowa wideo jest w pełni bezpieczna. Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, rozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet.

E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMS-ów będzie „PKOBP”. Należy zwrócić uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości email i SMS, wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://doradcaonline.pkobp.pl/... – ze zgodą na nagranie, a następnie do https://meet.google.com/... i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.

Od maja usługa wideodoradcy jest dostępna dla klientów firmowych, którzy podczas spotkania online mogą porozmawiać na temat rozwiązań wspierających działalność firmy. W pierwszych tygodniach po uruchomieniu usługi klienci najczęściej łączyli się zdalnie z doradcą, aby uzyskać informacje na temat wsparcia w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej. Od teraz podczas wideorozmowy przedsiębiorcy będą mogli również uruchomić pożyczkę lub kredyt w rachunku bieżącym. Sposób uruchomienia wideo spotkania z doradcą dla firm jest taki analogiczny jak w przypadku klientów indywidualnych.  PKO Bank Polski sukcesywnie rozwija zdalne formy kontaktu z bankiem, w serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO systematycznie pojawią się nowe funkcje ułatwiające korzystanie z usług banku i obsługi rachunków. Zachęcamy do ich maksymalnego wykorzystania.