Dzień dobry w pracy! Posłuchaj podcastu o Contact Center

Obsługują klientów, a także wspierają merytorycznie doradców w oddziałach. Przedstawiciele Contact Center PKO Banku Polskiego w Lublinie i Rzeszowie mówią o swoich codziennych zadaniach, wyzwaniach, możliwościach rozwoju oraz atmosferze w zespole. Posłuchaj, jak pracuje się blisko klienta.
około min czytania

Praca w Contact Center wielu osobom kojarzy się z zajęciem „na chwilę”. Bohaterowie podcastu z cyklu „Dzień dobry w pracy!” mówią, że zdecydowanie może to być praca na dłużej. Skala projektów oraz możliwości rozwoju są duże, o czym przekonał się Dawid Bucior, kierownik Sekcji w Zespole Helpdesku Merytorycznego i Współpracy z Regionami.

Planowałem zupełnie inną karierę. Po ukończeniu Prawa na UMCS odbywałem aplikację radcowską. W międzyczasie chciałem zdobyć doświadczenie zawodowe w dużej firmie i zacząłem pracę w Contact Center PKO Banku Polskiego jako dysponent. Spodobała mi się atmosfera, zobaczyłem jak dużo mogę się tu nauczyć. Szybko przeszedłem do Helpdesku wsparcia doradców i następnie zostałem tam jednym z kierowników. Obecnie kieruję 12-osobowym zespołem. Przyszedłem do banku na chwilę, a jestem tu już 11 lat – mówi z uśmiechem Dawid Bucior.

Marcin Kasica jest w banku o połowę krócej i również bardzo lubi to, co robi. Pracuje jako dysponent w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center.

Pomaganie klientom, którzy dzwonią na infolinię banku daje mi dużą satysfakcję. Cenię sobie elastyczny grafik i naprawdę fajnych współpracowników, z którymi przyjaźnię się prywatnie. Na razie nie planuję zmian zawodowych, chciałbym rozwijać się w PKO Banku Polskim. W samym Contact Center jest wiele obszarów działania, w których mógłbym spróbować swoich sił – mówi Marcin Kasica.

Dawid i Marcin zdecydowali się na udział w podcaście, ponieważ chcą zachęcić osoby, które dopiero rozwijają skrzydła, do pracy w bankowym Contact Center.

To może być dobry pierwszy krok i warto zacząć karierę właśnie u nas. Uważam, że podcast to idealna formuła, żeby podzielić się takimi spostrzeżeniami, opowiedzieć o naszej pracy. Chętnie wziąłem udział w nagraniu, może też dlatego, że sam bardzo lubię słuchać podcastów – dodaje Dawid.

Jeżeli lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać, cenisz współpracę i dobrą atmosferę #ZajmijStanowisko w zespole Contact Center PKO Banku Polskiego. Sprawdź dostępne oferty pracy w Lublinie, Rzeszowie lub Łodzi, znajdziesz je na stronie Kariera tutaj. O pracy w Contact Center czytaj także na Bankomanii: „Bądźmy w kontakcie!”.

Podcast jest dostępny również na Spotify.

Joanna Kornaga
ekspert w PKO Banku Polskim